Jag är hemma.

2010-07-10 / 11:11:13
Ja det är sant, jag är hemma !
Jag är helt död och helt slut, men jag är hemma.
Har antagligen fått lite solsting, med tanke på att vi var i solen igår från 10.00-19.00 typ. Och det fanns inte skugga ngnstans. Vi satt och tryckte under ett paraply för att få lite skugga. Och jag som inte tål solen alls kan ju medela er att jag mådde skit 50 % av tiden. Mitt huvud gjorde frukutansvärt ont och jag fick nästan lite panik när de va så varmt att man inte visste vart man skulle ta vägen.

Men men jag har egentligen jätte mycket att skriva om, men det enda som är i mitt huvud nu är att hoppa in i duschen och svalka mej och sedan sticka till min efterlängtade pojkvänn !!
Han åker igen på tis så vi ska vara med varandra varenda sekund tills dess !

Hade ju inte ngn data när vi va på flamma men hittade ett block som jag skrev ner allt i, så jag ska skriva av allt jag skrev där. Sen ska ni få veta hur de va på Falsterbo, en lite bättre förklaring än ni fick nu såklart !
Och ni ska även få massa bilder ! :)

Men de får bli när man pojkvänn lämnat mej ensam i skit halmstad för 2a gången.
Nu ska jag hoppa in i duschen ! Ha de bäst ! Puss.


TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: Frida

UPPDATERA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommenterat - 2010-07-14 / 22:27:38  | URL - http://friidaus.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: