rosa, svart bh ;D

2010-01-08 / 20:48:57

hejhej alla bloggläsare..
eller ja.. märkte att de börjar gå ganska utför på min blogg. inte sådär skit många som läser den .. de suger ! (Y)
får kanske börja blogg mer ?
har verkligen försökt fixa min text, men vet inte hur man gör xd
men ska tjata på micki att hon ska fixa den så den blir större så att den går att läsa ! ;D


idag har jag varit och shoppat på stan me natta :D
för mej blev de en rosa svart bh :D
för natta blev de en svart vit bh, massa sprit xP
och så köpte vi present till angelica (:


imon ska jag träffa älsklingen (:
ska bli mysigt! <3

och på mån börjar skolan ... yeay jag längtar såå ! ..... aja that´s life i gues ..


puss på er !

Timmy Persson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: