kreaktiva michelle och matilda !

2010-02-24 / 12:13:53
hej alla glada !
nu sitter jag här vid matildas data och har precis målat mina naglar !
matilda står i duschen inne i stora huset.
idag har vi varit duktiga !
dagen började med att jag vaknade till av att matilda smällde igen dörren, jag kollade på kl. 9 .. "nej du kan inte vakna nu !" sa jag till mej själv och somnade om.
halv 10 kom en lycklig matilda inspringandes och kastade sej på mej och sa att de va dags att vakna. hon slet av mej täcket, jag tog de andra som vi hade i sängen. matilda suckade och drog av de me.
gick in i stora huset och åt lite fil.
sen gick vii in i lilla huset och satte igång med att städa. akn ni fatta de ? michelle bik och matilda andren städa !
efter 1 ½ timmes städning, damsugning, skrubbning av golv, dasugning av kuddar, golv, ny bäddad säng, putsade fönster m.m gick vi in och åt brunch !
sen gick vi in i lilla huset igen och jag städade matildas spegel för hon hade failat total me de ! så hoppade hon in i duschen och jag satte mej här !

ikv kommer vi ha film kväll. kommer bli kul! vi kommer bli 11 st i detta lilla huset ! haha de kan bli intressant !
sen ska vi kolla på haunting in connecticut ! de verkar super !





















































igår kollade vi på saw VI ( 6 )
den va helr okej. jag har ju själv väldigt ont av sånna filmer ! hehe. men jag satt och blundade så fort det blev läskigt så jag överlevde.
när filmen var slut satt jag och matilda helt uppskruvade och ftf skärrade efter filmen.


så vi gick och la oss i sängen innan. tände lite doftljus och låg och pratade en stund. mysigt !

nej nu ska jag kolla runt lite på nätet sen ska jag lägga mej och antingen glo på tv eller sova en timme eller två ! mhm låter som e bra idé ! puss på det !



Timmy Persson <3
Kommentarer!
Postat av: Matilda

cepe älskar dig :P

Kommenterat - 2010-02-25 / 20:53:08  | URL - http://matildaandren.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: