sjukan .. :/

2010-02-09 / 17:19:44
äntligen hemma !
kom innaför dörren för ca 10 min sen !

gick från skolan idag 14.24. skulle möta mamma i stan 14.45 hade fått tid hos läkan 14.55.
15.17 kom min läkare (Y) han pratade och klämde och kände på knät.
han sa att de kunde vara en musk ? kommer inte ihåg vad han kallade de.

han skickade mej till röntken. han skrev ut smärtstillande medicin, sa att jag ska ta de lugnt och inte belasta knät på ett tag, alltså ingen dans imon :( men vi får se de kanske e mkt bättre imon :D han sa också att jag ska till en sjukgymnast som ska hjälpa mej att försiktigt träna upp knät så de inte ska hända igen..

va skit hungrug så jag och mamma gick imon och åt en ost och skink baugett :D de va gott !

sen röntkades jag och min läkare skulle ringa mamma imon så frå vi veta vad de e.

åkte upp till apoteket och hämtade min medicin. åkte hem.
så nu e jag äntligen hemma !





hade nationella idag med. gick hyfsat i guess. hann att svara på alla frågor iaf. hur de gick får vi se.

nej nu ska jag kolla min bdb och lite sånt, sen ska jag ta de lugnt. kommer antagligen bli seg av mina piller ..

puss


Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: