sjuk :/

2010-02-16 / 10:39:16
jag sjuk .. :/
vaknade igår vid 4 på natten av att de kändes som att ngn stack 10 000 knivar i magen.
hade världens kramper. så blev hemma igår. på kvällen fick jag näsblod till de.. mamma trodde att de kunde bero på min nya medicin. så hon ville att jag skulle sluta me de ett tag..


vaknade för ca 1 timme sen. har ftf jätte ont :/ mamma tyckte att vi skulle åka upp med de. men jag ville avakta. så vi får se hur de blir.
bara jag blir frisk tills på fre !!!


och nu fick jag reda på att vi har nationella idag (Y) de suger ! jag får bara hoppas på att jag kan ta igen de sen när jag kommer tillbaks!

aja nej nu ska jag ner och försöka äta lite frukust ..

puss



Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: