lite hjälp tack !?

2010-02-18 / 20:28:42
hejhej !

nu sitter jag här igen ! ;P sitter och lyssnar på musik :)

idag fyller max 18år ! :D grattis pudlen!



man kan verkligen inte tro att han e 18 !! :O ;)


så imon blir hem till max och fira han ! :D av tjejerna blir vi:
*jag
*frida
*matilda x2
*becka
*jessika
*kimberlykimkim


kommer bli as nice ! :D längtar !

ska som sagt ha min svarta tröja som jag haft på madison. den är väldigt lågt skuren i ryggen så har funderat i snart 2 dagar vilken bh jag ska ha under ^^
kanske ni kan hjälpa mej ?

den till vänster eller höger ?

mitt val lutar mest åt höger men jag tycker att den rosa e galet snygg, men fjärilen e as fräck !

hmm .. aah vi får se imon, vad säger ni ? höger eller vänster ?

 

sen ska matilda göra en fiskbenfläta på mej :D
hon av här idag en snabbis och prövade.
försökte oss på denna varianten
men de blev inte alls som vi tänkt oss !

så fick bli en sådan
blir nog jätte bra ! :D

ngn kommer säkert att ta foto så de kommer säkert bilder på kvällen också ! :D

puss på det !

Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: