hemsk dröm ! :(

2010-02-06 / 09:41:01
hejhej alla bloggläsare !
nu sitter jag här hemma hos pappa och har precis ätit frukust.
mitt knä är inte mkt bättre .. hade skit ont i de igår, så stannade hemma. skulle egentligen till jessika ...
aja de blev väl en helt ok kväll igår med. bort sett från att hela min kropp gjorde ont, mina armbågar värkte, knät gjorde ont, magen fucka sej och huvudet höll på att sprängas som vanligt ! och som körsbäret på päronet saknade jag min pärla så att det gjorde ont i hela mej !

en sån hemsk dröm inatt !
mamma har sagt att om man berättar om sin dröm för ngn så kommer det inte hända. så ujag tänkte skriva ner den.. för de räknas väl !?
drömmde att timmy skickade ett sms om att han inte hade några känslor kvar för mej. att det var vätttre att vi gjorde slut.
jag var helt försörd och bara grät och grät. hade också fått ett sms dagen innan där han skrev att han älskade mej och att det allitd skulle vara vi.
jag ringde upp han men han var bara otrevlig, jag blev ännu mer ledsen.
sedan skulle mamma köra mej till han. vi satte oss i bilden.
och sedan vaknade jag !
jag vaknade och darrade i hela kroppen. gråten satt i halsen på mej och jag var tvungen att tänka efter om det bara var en dröm. tack och lov var det de !
det var så verkligt !
jag kollade min mobil och såg att jag fått ett sms av timmy. han skrev att han var hemma och att han älskade mej.
jag vände mej om och somnade igen.


ikv ska jag hem till frida. hon ska ha 16 års fest :D
kommer bli kul !
ska ha en tjejkväll så, med lite fin middag och sånt ! de ser jag fram emot !

aja nej nu ska jag kolla på baksmällan ! :D

puss!


Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: