gosigt på golvet me kuddar !

2010-02-24 / 18:14:26
sha sha !
nu sitter jag på matildas golv i vardagsrummet på en madrass !
vi ska ju som sag kolla film ikv så vi har lagt två madrasser på golvet så de e as nice nu ! med 8 st så nu är det toppen ! jätte gosigt att ligga där och gosa!
matilda skulle kolla om de va skönt så hon la sej här och gosade ner sej. "ååh pax för att ligga här idag !" säger matilda. "va det de? jag måste prova" säger jag och lägger mej.
10 min senare ligger vi båda två och sover. vi e så söta !

har precis plattat matildas hår och ska snart fixa mej själv. har gått i sovkläder hela dagen. hehe.

nej nu ska jag kolla min bdb och sedan fixa mej ! puss !

Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: