Jag längtar ! :D

2010-12-22 / 10:02:34
Godmorgon bloggen.
Nu sitter jaghär i vardagsrummet och har precis ätit frukust. Vaknade kl 9 idag. Inte sådär skit kul när ma e ledig ! Men men jag försökte somna om och de gick inte så kunde lika gärna gå upp.

Idag ska jag till umo för att fixa ett nytt recept på p-piller. Tyckte hon kunde skriva ut de över tele men nej hon tyckte att jag skulle komma och ta blodtryck och blablabla. Jag tyckte lie så att ni tog mitt blodtryck för inte ens 2 månader sen och dessa p-piller har jag ätit i 1½ år jag tror inte att jag kommer dö. Eller nej vänta, jag VET att jag ine kommer dö eftersom jag redan ätit de i 1 månad...
Men ja de va ju tvunget att jag skulle dit så då får jag väl ta mej dit...

Sen ska jag och Timmy till stallet och sedan hem och baka morsattkulor ( svaving? ) Sen ska vi bara ha de allmänt mysigt.
För idag firar vi 16 månader :D Ett grattis kanske ? :)

Och imon är det den 23e vilket betyder att det är LILLJULAFTON !!! :D:D:D Ååh jag längtar !!


Tänkte göra ett till inlägg efter detta med lite information, men ska inte förstöra detta med massor av text :P Så nu avslutar jag det med lite bilder :) Puss på er.


 

 

 

 

Du är så otroligt vacker

Och du är det bästa jag har !

Jag älskar dej min pärla !

 

 

 

 

 

 

 

TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: Rebecka

Grattis :) <3

Kommenterat - 2010-12-23 / 15:18:39
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: