Just nu ...

2010-12-20 / 23:46:12
står min säng och skriker på mej ! Hon säger att det är dags att gå och lägga mej. Jag svarade och frågade var min pojkvänn var... Då fick jag inget svar. Så just nu sitter jag och tjurar i min soffa och hoppas på att Timmy ska trollas fram och ligga i min säng innan jag bäddat ner mej. Kanske dags att sluta hoppas ? Näää jag hoppas tills han kommer :D

Nej men allvarligt nu. Mitt huvud, mina ögon och min nacke värker så det är väl dags att hoppa i säng. Men de e ju så tomt där ! :( Får sno katten från mamma.
Och älskling och du teleporterar dej nu i natt och kommer hit kan du bara ta bort katten då ! :D

Nej usch nu flummar jag ! God natt mina tappra läsare ! Puss.








TimmyPersson <3


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: