Julklappar

2010-12-20 / 19:31:28
nemen ser man på jag bloggar visst igen !
Idag har jag varit på stan med Jessika. Träffade även Frida och Matilda :)
Vi gick omkring i hela stan fram och tbx för att leta efter julklappar.
Efter att ha satt oss på Mcdonalds och käkat lite, sprang vi lite till på stan.
Efter många om och men så hittade jag julklappar till Timmy. Jag e riktigt nöjd faktiskt ! :)

Nu sitter jag här och tar de lugnt :)

Imon blir det till stallet och sedan till stan igen med Fijah :P
Och på ons blir de stallet med ( förhoppningsvis följer Timmy med :D ) och sen ska vi hem till mej och fira vår 16 månadersdag :D En helt awesome dag om ni frågar mej ! :)


Nej nu börjar jag få ont i min nacke, så ska lägga mej ner på soffan och kolla på 2½ men :)

Ni får ha de så bra så länge !





bild snodd från google.





TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: