Ett erkännande..

2010-12-02 / 19:07:01
Okej okej jag erkänner.... Jag har inte bloggat på länge. Men det är för att jag har inte haft tid eller lust. Jag känner att jag bloggar för min egen skull så har inte orkat bry mej.
Har varit en del i skolan och sen har jag varit hos Timmy. Så jag har som sagt inte haft tid eller ork.
Men nu är jag hemma. Jag lever med nöd och näppe. Jag har varit super sjuk nu i typ 2 veckor. Men jag är mycket bättre nu. Bara att jag har världens idiothosta.. Kul. Men men man ska inte klaga.
Nu tänkte jag kolla lite på nätet efter en nyårsklänning har ju fått pengar nu :D
Men om jag känner mej själv rätt blir det nog samma klänning som förra året ^^ Men men vi får se.
Vi hörs väl någon dag ! Puss.

min underbara klänning ;D




TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: