Datorer, datorer. Vad skulle vi göra utan dom ?

2010-08-05 / 22:30:58
Hej hopp !
Nu sitter jag här och kämpar för livet för att skriva med mina nya naglar :D:D:D:D
Mamma glömde köpa bateri idag så kan tyvärr inte lägga upp bild på de idag. Men hon köper de nog snart så då ska ni få se. Dom e så snygga ! :D Jag bara älskar dom ! Har gått och tittat på dom konstant i 1 dag känns de som ;P
Men efetersom jag var så envid och skulle ha långa naglar så har jag ännu inte riktigt lärt mej att använda dom. Men de kommer :D

Tänkte också vara snäll och lägga upp massa bilder, men eftersom skit hotmail har ändrat hittar jag inte bilderna Frida skickat, underbart !.... Får be Frida om hjälp ngn dag. Men men. Och eftersom min h*es damp f*cking data är cp i hela huvudet hade de antagligen inte gått ... Har stat om den 3 ggr nu och klickat på samma länk 16 ggr utan resultat.. Älskar min data ibland !

Imon ska jag till älsklingen ( ovanligt va ? ) och fixa pres till Matilda som fyller stor flicka på lör :D Egentligen är de pappahelg men vet inte om pappa vet om de, så vet inte om jag ska va där, får se om han kanske ringer imon, annars får väl jag ringa.

Älsklingen sov här igår med eftersom mamma stannade på Flamma en extra dag så då satte vi oss framför tv och satte på "Titanic". Ååh den filmen ! Vet inte hur många ggr jag sett den, men får aldrig nog !


http://www.banadirtimes.com/images/titanic_ver2.jpg


Nej nu får jag damp på min data den hängde sej igen... Härligt detta inlägget har tagit med 25 min att skriva (Y) Ska ni se att den kommer hänga sej sen när jag ska publicera de säkert..
Nej nu blev jag arg, nu ska jag sova. God natt !




TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: Michelle

å lilla gumman :) tålamod <3

Kommenterat - 2010-08-06 / 10:13:13  | URL - http://michellebik.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: