Livets ironi ?

2010-08-16 / 21:35:59
Godkväll bloggen !
Just nu sitter jag och ska kolla busstiderna på hlt men hlt är efterblivna så deras hemsida funkar såklart inte. Spec nu när sommar tiderna är över och alla busstider ändrats och jag ska ta bussen till skolan imon. Livets ironi ?

Imon börjar skolan och jag vet inte hur jag känner för de. Visst ska de bli kul men är jätte nervös!
Vad ska jag ha på mej ?
Tänk om bussarna är sena ?
Tänk om jag inte hittar till lektionerna ?
Tänk om jag inte alls gillar linjen/klassen ?
Vad ska lärarna tycka om mej ?

Ja tankarna bara går.
Men jag antar att jag bara kan vänta och se vad som händer.
Hoppas allt går bra iaf !
Håll tummarna för mej.
Nu ska jag få damp på cp helvetes skit hlt som inte funkar sen ska jag prata med Matilda ;D

Godnatt mina kära läsare !





TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: