Grattis till mej, jag har samma kläder som Kissie...

2010-08-12 / 16:02:50
Satt precis inne på bdb och klickade in på någons blogg som sedan ledde mej till kissies blogg. ( Nej jag brukar inte läsa hennes blogg annars )
Fick sedan syn på en bild som hon lagt upp, där jag såg att Kissie har en likadan korsett som jag har. Grattis till mej -.- Suck har velat ha en korsett as länge och blev jätte glad när jag hittade denna så har hon en likadan. Suck ..




Bilden talar för sej själv, just därför läser inte jag hennes blogg.
Inte okej att lägga ut sånna här bilder.
Ännu mindre okej att gå ut och festa i sånna här kläder.
Eller är de bara jag som tycker så ?







TimmyPersson <3


Kommentarer!
Postat av: Matilda

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHH FAAAAN VAD KUL, du kommer få detta emot dig tillsammans med existens föralltid... Du kanske till ochmed ser kopplingen... dagens F och kissie? Vad är du då :D?

Kommenterat - 2010-08-12 / 20:35:46  | URL - http://matildaandren.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: