sommar och sol.

2010-04-13 / 18:12:12
Vet ni vad !?
Fick hem ett brev där det stod att jag kommit in preliminärt på plönninge ! Så kommer jag inte in på Sture ( vilket jag verkligen hoppas !! ) så har jag iaf ett annat gymnasie som jag tror kommer bli kul !


wow gillar verkligen denna bilden !

Kom hem efter skolan idag och skulle sätta mej i trädgården, men märkte att solen redan var bort från vår trädgård *sad face*. Så kollar man över till grannen som fortfarande har sol ! Jag vill med !

Jenny kommer och sover här idag, så hon ska väl sitta och tjata på mej om allt och ingenting ! Men men jag ska nog överleva.

Fick även veta att Gerda ( vår farnska lärare ) inte kommer imon så provet blir uppskjutet till nästa vecka eftersom vi ska ha nationella på fre så då missar vi språket. Skönt då kanske jag to.m klarar provet !

Slut på tankar, vi hörs ! Puss




TimmyPersson <3


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: