matte -.-

2009-10-01 / 22:42:41
ny månad och jag e sjuk, yeay ..

nu har jag suttit och pluggat matte (Y) har prov imon fattar typ inget ! greeeaat ! aja vi får se hur de går.
har inte gjort ngt idag, va sjuk. skulle egentligen haft chessie men marie kunde ta henne. så jag får se när jag tar henne nästa gång (:

imon blire skola sen ska jag och mamma till flamma, efter de ska jag sova hos fijah (:

och så hoppas jag att jag får träffa älsklingen på lördag. såvidare inte hans kära vänner snor han ifrån mej ;P

aja helt slut blir nog till att sova nu (Y) puss på er alla <3


aah juste ville bara säga att jag verkligen har världens bästa pojkvänn !
han finns alltid där för mej! har man en dålig dag finns han där och lyser upp dagen för en!
är jag sur och kinkig en dag är han endå lika snäll och gullig med mej och retas alltid. är jag dum och otrevlig mot han är han alltid snäll tillbaka. han är helt enkelt bäst ! en månad har vi varit tsm nu, lite mer och jag kan fortfarande inte fatta att han är min, bara min. det ska alltid vara så ! han får mej att må så bra ! visst jag är inte bäst men jag försöker att vara den bästa flickvännen ! för du är verkligen bäst timmy persson ! jag hoppas av hela mitt hjärta att de alltid kommer vara vi ! så som jag känner för dej har jag aldrig kännt för ngn ! du är mitt ällt och jag älskar dej av hela mitt hjärta !! Timmy Persson alltid i mitt hjärta ! <33
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: