halloween ;)

2009-10-31 / 12:27:05

va med älsklingen igår :)

åkte till pappa och åt, sen åkte jag, natta, daniel och älskling till hemma kväll och hyrde dead silence :)

hyrde film :)

mkt bra ! mitt förslag ! ;D

men jag hade redan sett den så de va lite fusk ^^

men men tack för en trevlig kväll ! :)

 

 

 

idag ska jag sova hos min blonda, dumma, tröga och helt IQ befriade kusin (Y)

sover hos fijah idag :)

hon envisas om att vi ska gå bus eller godis .. men ja vi får se hur de blir me de .. xd

aja nu ska jag göra mej iordning :)

och idag kommer mamma äntligen hem ! så jag slipper hunden ! slönt !

300 kr rikare ! yeay :D

 

aja pusspuss ha de bra !

 

Älskar Timmy Persson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: