Tova 15 år ! Grattis grattis ! <3

2009-11-05 / 22:35:19

hejhej !

sitter och lyssnar på musik (:

idag fyller tova år ! grattis gumman ! :D <3

mamma hälsade och sa grattis med ;D

grattis ! :D

har inte träffat älsklingen 1 vecka snart :( men imon så vi ses ! :D ska bli mysigt ! har saknat dej pärlan ! <3


förlåt att jag inte uppdaterat mej på länge, har haft skit mkt arbete nu i skolan ,,

har haft no prov och sånt shit, fick tbx de och de gick bra (:

och i franskan hade jag 4 poäng från VG ! så jävla iriterande ! :O så sne jag blev !

i svenskan ska vi göra ett arbete om littratur, ska väl gå bra.

no:n ska vi göra ngt arbte i teknik som jag inte fatta ngt i än så länge xP

men men nu börjar jag komma på fötter igen, så de ska nog gå bra ! (:

 

nu ska jag kolla lite på nätet sen blire till at lägga sej i tid, sova gott och drömma om min prins ! :D <3

pusspuss

 

Älskar Timmy persson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: