torsdag 19/11-09. inlägg me bild ;D

2009-11-19 / 21:58:41
hejhej !
nu sitter jag här och tråkar vid datan ..

har lekt lite med mina bilder, har gjort om dom ,, men datan hängde sej typ så orkade inte mer ,,
så nu sitter jag bara och lyssnar på musik. min fitt msn funkar inte på datan -.- och den dampar sönder på mobilen (Y) lovely ...

<33

idag har jag fikat me beckis på stan (: skönt att prata av sej lite ;D sen förhörde jag hennehennes läxor xPvilket påminner mej om att vi har franska tills imon och jag har glömt böckerna i skåpet i skolan .. (Y) tummen upp för mej xD

imon ska jag till stan me frida, madde och linnéa. ska fixa pres till jessika (:
skulle egentligen sovit me fijah men hon kom visst på idag att hon ska sova på ön .. hm ..
men men får väl sitta hemma ist, eller kolla vad pojkvännen ska göra (:

aja nej nu tror jag faktiskt att jag ska kolla mina mail, sen ska jag nog bädda ner mej i min säng ^^

puss på er :D

Älskar Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: