min dag, och översikt över helgen ^^

2009-11-18 / 22:47:48
förlåååt att jag inte uppdaterat mej som jag sa att jag skulle !
har haft skit mkt i skolan och inte orkat sitta vid datan på kvällarna,
igår va jag hos sarah kom hem åt, somnade på soffan halv nio. vaknade till vid halv tio gick raka vägen upp och somnade i min säng (Y)

idag har jag haft dans (: gick jätte bra ! min kondis e juh 10 ggr bättre nu också så x) träffade älsklingen en liten stund också :) skönt att träffa dej igen pärlan ! :) vi firar juh 3 månader på sön :D de ska vi fira !! :D:D

imon ska jag ock becka fika på stan ;D så ska vibabbla av oss en liten stund :)

på fre kommer fijah hit och ska sova här :)

på lör ska vi fira jessika som fyller år ! Grattis till dej gumman ! :D stor flicka nu juh ! <3

på sön blire till att fira tsm me älskling (:

aja nej nu ska jag sova ! ;P vi hörs ! jag ska försöka uppdatera mera ! jag lovar ;D

pusspuss





mee


Älskar Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: