lördag 21/11 09.45

2009-11-21 / 09:59:15
ptjaa nu är kl kvart i 10. jag har varit vaken sen kl 8 (Y) underbart eftersom jag antagligen ska vara uppe halva natten xd aja. idag har jag hunnit med att ha ansiktsmask, äta frukust och sitta här xP
och snart måste jag med mamma ut med hunden ,, yeay .. bara för hon hämtade mej hos timmy igår så vill hon ha sällskap.. jaja vad gör man inte för kärlek ? ., elr ja ;P

idag blire hem till jessika :D sticker dit vid 5 typ sen ska vi äta ngt, sedan ska vi fira jessika :D de blir kul ! :)

igår va jag först på stan me frida och rabbe. träffade becka sen kom matilda :D så köpte vi present till jessika :) sen stack jag hem till frida och hämtade hennes klänning som jag ska ha idag :D blir nog kanske ngn bild på de med sen ^^ sen stack jag hem till timmy :)

aja nej nu måste jag klä på mej, mamma ska juh tvinga med mej ut xP

kanske gör ett till inlägg senare, om jag har mkt tråkigt ;P

puss puss.

Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: