älskling <3

2009-11-30 / 22:27:54
nu har jag pluggat sen kl 19.00 och kl e 22.07. känns som att jag inte gör ngt annat än att pluggar -.-

har inte träffat älsklingen sen i tors :(
saknar dej så att det gör ont i hela mej.
känns som om jag skulle kunna springa till dej nu på en gång,
bara för att få ligga och mysa i din famn !
mina känslor för dej kan inte beskrivas i ord !
har aldrig haft så starka känslor för någon.
lite merän 3 månader har gått
och jag älskar dej bara mer och mer för dagarna som går.
vill verkligen dela hela mitt liv tillsammans med dej !
dela mina upplevelser och händelser med dej.
jag vill gråta och skratta tillsammans med dej.
vakna upp vid din sida.
3 månader kanske inte är lång tid,
men jag vet säkert att det är dej jag vill ha,
den lyckan så fort jag hör ditt namn eller ser en bild på dej,
när jag ligger på kvällarna och läser igenom sms från dej
och sedan somnar med ett leende på läpparna.
när mitt alarm ringer på morgonen är det en bild på dej och mej,
jag ler och stänger av alarmet.



jag kan fortsätta hur länge som helst !
det jag vill ha sagt är att du är det bästa som har hänt mej
och jag älskar dej av hela mitt hjärta!
du gör mej till den lyckligaste flickvännen i världen !
du får aldrig tveka på mina känslor,
även om jag kan vara bortstötande ibland så älskar jag dej mest.
och när jag tjurar vill jag bara ha uppmärksamhet! ^^
ja som sagt .. jag älskar dej och jag hoppas att det alltid kommer vara vi !
jag kommer iaf göra allt jag kan och be till gudarna att du alltid kommer vara min pojkvänn ! <3
Timmy Persson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: