sammanfattnig av vecka 51.

2009-12-17 / 21:09:09
hejhej alla bloggläsare. nu sitter jag här och tråkar. mamma e på ngn fest me jobbet och natta och danne jobbar.så de e bara jag och hunden. sitter och lyssnar på vargbröder havets fångar (Y) trååååkigt !

sammanfattning av veckan dårå:

Mån; mådde jätte dåligt va hemma från skolan, jag och mamma stak in till stan snabbt och köpte present till älsklingen.

Tis: ftf sjuk, va hemma. på kvällen stack jag och mamma till biblioteket och lånade ljudböcker.

Ons: sjuk, hemma gjorde ingenting, ritade lite.

Idag: gissa vad ? ftf sjuk -.-' de suger. har bara suttit hemma och lyssnat på ljudbok (Y)

aja nej nu ska jag uppdatera min bdb och sedan blir de nog sängen. tar endå en halv evighet att somna och ska jag orka skolan imon så kan jag behöva sova ut lite.

puss på er alla <3

Älskar Min Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: