hemma igen !

2009-12-28 / 21:12:17
nu e jag äntligen hemma !
har varit en kul "helg" stack till flamma i lördess, ochkom hem idag (:
har ridit:
Kult
Dixie
Coco
Ladys foal
Ellen
Red moon

(:
gillade Kult, Coco och Dixie helt okej.
Ellen va pigg och stark ;P Red moon lika så ^^
och Ladys Foal skenade och bockade med mej .. så den hästen sätter jag mej aldrig på igen ! fy länge sen jag var så rädd !! :S


men annars har allt gått bra. förutom att jag höll på att flyga idag med. Coco skenade med mej med xD och gjkorde några glädje språng. men jag satt kvar på båda hästarna ! vilket vi alla på flamma är förvanadde över ! riktig cow girl ! (H)

nu har jag duschat och är helt slut. ska kolla lite mer på nätet sen bäddar jag ner mej i sängen och vaknar lagom tills nyår xP

pusspuss



Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: