en ändelse full lördag !

2009-12-05 / 17:41:36
hejhej, nu har vi precis kommit innan för dörren.
har varit ute i stallet sen 2 ^^

lisa väckte mej vid 11, jag somnade om och vaknade igen av att lisa ringde och väckte mej från köket där nere och sa att jag skulle gå upp. kl var då 12 ;P
sen klädde vi på oss och segade lite, gick ut i stallet vid 2 mockade, slängde ner hö och halmbalar från loftet, strödde halm i urihas och tombas boxar (:
sen tog vi in hästarna och red ut en låååång runda :D red ca 1 timme, sen hoppade lisa ilte i paddocken, tomba är helt slut ! ;P
sen tvättade vi uriha och gav hästarna mat.
sen körde vi en runda me epan (:
och nu har lisa parkerat sej vid datan och jag funderar på att hoppa ini duschen ^^ är helt slut xP
imon är de dans träning, så de blir upp i tid imon och dansa igenom dansen ikv om jag orkar xP
puss på det !

saknar min älskling ! <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: