Mitt 2010

2011-01-03 / 13:54:14
Tänkte göra ett minnes inlägg av 2010.
Vi börjar med Januari:

* Vi var på maddison ( klicka på texten )

* hela familjen bik var på 3D bio, kollade på Avatar.

* Fest hemma hos Max, jag och Timmy såg de som ett firande till vår 5 månades dag.




Februari 2010:

* Fam Bik var i Göteborg. ( klicka på texten ) En helt underbar dag !

* Jag och älskling firade ett halv år

* Max fyllde år. Och detta firade vi såklart !



Mars 2010:

* Jag gick i dans. Kommer inte ihåg när jag slutade. Men jag saknar de enormt !

* Jag och Matilda a bussluffade till Ullared på en skoldag ;)

* Jag fick öroninflammation.

* Jag hade mitt intagningsprov på Sture.

* Tjejerna var resturang och kollade på bio



April 2010:

* Badade badtunna hemma hos Max




* Vi badade för första gången.


* Jag kom in på Plönningegymnasiet.

* Jag, Matilda m och mamma var på flamma


* Hela familjen firade påsk hemma hos oss




Maj 2010:

* Valborg



* Det var den värsta men endå den bästa månaden i mitt liv...



Juni 2010:

* Jag tog hål i öronen.

* Vi var på liseberg med klass 9B

* Vi var på avslutningsbal alla 9or.

* Skolan slutade och jag uppträdde för skolan.

* Jag fyllde år





* Och självklart piercade jag mej!




Juli 2010:


* Det var sommar och allt var bra!

* Fam Bik fikade på stranden


* Timmy lämnade mej ensam i Sverige i 3 veckor! :(

* Jag följde med Fam Andren på motorcykelträff i Danmark





Orkar inte lägga upp fler bilder på de för de finns på min andra data :P


Augusti 2010:

* Jag började på Sturegymnasiet.


* Jag gjorde lösnaglar. Som jag nu inser att de var på tok för långa !!!



* Jag och Timmy firade 1 år !!



Resten av året flöt bara på känns de som. Jag började sköta Zirona, jag och Mamma flyttade, Natta och Daniel flyttade, Angelica och Alex flyttade.
Skolan flöt på, jag och mamma kom iordnig här hemma. Saker med Timmy blev bättre än någonsin.

Jag och Fijah pratade om 2010 och sa att de inte var ett speciellt år alls.
Men nu när jag kolla igenom alla bilder och inlägg märker jag att det faktiskt var det !
Ett helt år tsm med mina vänner, familj och Timmy !
Jag har lärt mej saker och jag är nu redo för ett år till !
Och fortsätter det såhär kommer de bli toppen !!


Nu hoppas jag att ni kollat igenom hela detta inlägget för det tog mej 1 ½ timme att göra så .. :P






TimmyPersson <3


Kommentarer!
Postat av: dessi

kanon bra och roligt att se 2010 i bild. bra jobbat <3

Kommenterat - 2011-01-03 / 14:05:23
Postat av: Jessika

fyfan va du kommer ihåg xD mitt minne började typ i sommras av förra året ;)

Kommenterat - 2011-01-03 / 15:19:39  | URL - http://jessikaeleonora.blogg.se/
Postat av: Jessika

sv; självklart men 17 är inget roligt att fylla tro mig ;) när ni blir 18 så ska det firas stenhårt det med!

Kommenterat - 2011-01-03 / 15:28:28  | URL - http://jessikaeleonora.blogg.se/
Postat av: Max

Oj där i augusti satt förlovningsringen på..

Kommenterat - 2011-01-03 / 19:33:10
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: