Har blivit med bil

2015-02-26 / 01:55:54
Nu var det ett tag sen jag bloggade här! Och lite saker har allt hänt!  
Jag och Timmy har varit på Taronga zoo men tog såklart massor av bilder så det får ett eget inlägg nån dag.
Den 22a feb firade vi 5 1/2 år. Vädret var fint den dagen så vi hängde på stranden hela dagen och lagade sedan middag och myste på kvällen.
 
Den 23e var en fartfylld dag! 
På morgonen var jag och Timmy ute och gick. 16 007km hemifrån är vi ute och går och då får vi syn på en vit van som kör på vår gata och det är inga mindre än Anton och Marielle. Vi befinner oss alltså alla fyra 16 007km hemifrån och ändå är vi på samma gata i Maroubra. Ganska knäppt!
Så detta firade vi med att åka till stranden, umgås, laga mat och spela spel. Känns jätte konstigt att dom är här men är så skönt att äntligen kunna prata svenska med andra. Riktigt roliga att dom är här! 
Och eftersom att dom också ska köra längst kusten va de en självklarhet att vi skulle åka tillsammans. Så jag och Timmy behövde såklart en bil då.
 
Sagt och gjort, hittade vi en bil på gumtree, åkte och kollade på den, lät Saul (vår roomie) köra eftersom vi inte vågade när det är vänstertraffik :P och sen bestämmde vi oss för att ta den! 
Det är en vit hyundai från 1999 som var super fin och fräch. Vi ska hämta den imorn så får ta bilder och visa er där hemma :)
 
 
Kommentarer!
Postat av: Dessi

Å vad härligt. Lycka till med 🚙 😊

Kommenterat - 2015-02-26 / 22:26:43
Postat av: Kitty

Kul, jag vill se bilder på er och bilen!

Kommenterat - 2015-02-28 / 19:45:37
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: