Skype

2015-02-04 / 14:06:05
Igår laddade jag ner Skype på min mobil så jag kan prata med er hemma i Sverige. Provade det ikväll med min fina mamma och det funkade super bra! Hon har ju ingen cam så kunde tyvärr inte se henne men jag kunde filma mej själv och visa lägenheten. Vi har pratat på Viber innan och det har funkat okej, ljudet är ganska mycket efter och det funkar bara en liten stund. Men nu kunde vi prata i 1timme utan problem. Kändes dock som att vi bara pratade i typ 15min. Har så himla mycket att prata om! Känns konstigt att inte prata med varandra varje dag. Även om vi skriver till varandra varje dag är det såklart inte samma sak som att prata med varandra som man gör när man ses. Detta är första gången i mitt liv som jag varit från min mamma såhär länge. 
Helt ärligt trodde jag att det skulle vra jobbigare, jag antar att det är för att vi har det så himla bra här så det känns som att livet hemma i halmstad är pausat. Jag saknar såklart mamma varje dag och önskar att hon kunde vara här och uppleva allt tillsammans med oss. Men det är ingen olycklig känsla jag har. 
På ett sätt känns som det att jag aldrig vill åka härifrån. Som att jag och Timmy skulle kunn bosätta oss här för alltid. Men samtidigt så längtar jag tills det är dags att komma hem. Det ska bli så roligt att få träffa alla igen. Det är konstigt hur man kan känna två så helt olika känslor samtidigt. 
Men det är skönt att det funkade så bra med att prata på Skype, mamma verkade glad över att kunna se mej med och att kunna se lägenheten. Det är skönt att se att allt funkar bra hemma i Sverige och det får mej att kunna njuta mer av vår resa här.
 
Jag är så otroligt tacksam över att jag kan uppleva detta och att jag får dela den med personen jag älskar. Det är en fantastisk möjlighet vi fått och jag tänker ta vara på den varje sekund (även om jag saknar alla där hemma)
 
 
 
Kommentarer!
Postat av: Dessi

Åh hjärtat <3 det är samma för mig samtidigt som jag vill att ni ska koma hem snart (för jag saknar er) så önskar jag att ni stannar å får uppleva så mycket som möjligt i detta fantastiska land.
Ha det toppen och ta hand om varandra

Svar: <3 <3 <3 <3
Michelle Bik

Kommenterat - 2015-02-05 / 19:14:24
Postat av: Angelica

❤️❤️❤️

Kommenterat - 2015-02-05 / 22:41:13
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: