madison ! tagg och massa bilder

2010-01-31 / 23:28:45
sitter här och tar de lugnt, ska vara hemma från skolan imon..
har inte så mkt att göra så tänkte göra ett lite mer detaljerat inlägg om vad som hände på madison :)
och vad som hänt i helgen.
men för att de inte ska bli så långa inlägg delar jag in de i två inlägg :)


madison 29:e januari 2010.


kvällen började med att jag sminkade mej hemma hos mej.
sedan körde mamma mej till matilda, men när vi kommit halvägs kom jag på att jag glömmt högtalarna som vi skulle ha på tåget. så de var bara att vända.
väl hemma hos matilda, bytte jag om till matilda andrens klänning, sen målade hon mina naglar.
efter mkt tjat på tjejerna som int va klara kom vi iväg och började gå mot tågstationen.
det var verkligen en vacker syn ! jag i mysbyxor och klackaskor, kim, jessika och matilda i mysbyxor och matilda a i stora baggie jeans ( byxorna var för att vi inte skulle frysa om benen när vi gick )
när vi kom till tåget stod timmy, max, fidde, simon, adam och matte där och väntade på oss.
vi köpte biljetter och satte oss och väntade, eller ja, satt och satt. vi sprang omkring och tog massa bilder.
när tåget kom hoppade vi på och förde ett väldans liv där.
jessika hade tappat sin biljett så hon och kim smet in på toan när "vakten" kom.
matilda fixade min fläta och sedan var de dags för kyla !
vi tog av oss byxorna och på med klackarskorna för de andra !
så när vi var framme var vi bara ett gäng tjejer i korta klänningar, jackor och klackaskor och ett gäng väldigt lyckliga killar !
sen började vadnringen mot madison !
glada sånger gick över hela båstad när vi kom ! alla var taggade och gick och sjöng för högahalsar !
väl inne var de super kul !
och det tackar vi för !
det får räcka ! nu blir det bilder ! :D


som sagt ett gäng tejer med mysbyxor ! galet snyggt eller vad säger ni ? ;)


på tågstationen. alla tjejer på bild !


jessika, matilda sitter gömd där bak, jag, kim, matilda och becka.
funderar starkt på avd jag gör på denna bilden xD ingeb var berädd på att den skulle tas ^^


killarna ville inte vara med på bild. dom stod och pratade ist.


underbar bild på matilda !


som sagt, vi sjöng för fulla halsar !


inne på madison, matte och adam.


glada partypinglor ! becka, fidde och matilda


rebecka släppte loss på dansgolvet !


jag får väl bjuda på denna bilden ! becka och jag


en VÄLDIGT glad matilda !


ngn random, jessika, becka, matilda, matilda, kim och timmy


matilda och kim


matte, matilda, random, kim, matilda och jessika


max och becka.



en klunga med massa människor får avsluta ! :D
Kommentarer!
Postat av: Matilda

WIHO, en VÄLDIGT GLAD matilda. EN LYCKLIGASTE EVER MATILDA :D

Kommenterat - 2010-02-01 / 13:31:54  | URL - http://matildaandren.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: