Massor av blandade bilder

2015-03-01 / 09:30:02
Nu kommer det en inlägg med massor av bilder! Var ett tag sen jag la upp ett gäng bilder och för tillfället är det storm och spöregn ute så nu passar det bra!
 
 
Börjar med bilder på vår fina bil
 
 
 
 
 
 
Nu kommer lite strand och pool bilder så ni alla kan bli liiiite extra avundsjuka! ;)
 
 
 
Älskar min nya bikini som jag köpte stax innan vi åkte hit. Har dock tappat några fransar så får skaffa mej en ny när vi kommer hem. Skulle kunna ha hur många som helst i denna modellen i olika färger!
 
Idag kom även världens sötsate hund fram till oss och höll och sällskap när vi solade.
 
Helt plötsligt kom världens oväder in
 
 
 
Men innan ovädret hann vi ta lite bilder påväg till poolen
Min snygging!
 
 
Köpte även en ny jumpsuit som jag ääälskar!! :D Har kollat på den i flera veckor och nu var den endast en kvar i min storlek i rosa och på rea!! Så de va meningen att jag skulle ha den! 
 
 
Kommentarer!
Postat av: Dessi

Härliga bilder. Och nej då blir inte alls avundsjuk 😬 trivs bra med regn blåst å 2 grader i solen 😖
Puss på er 💕

Kommenterat - 2015-03-03 / 11:01:02
Postat av: Julias skönhetsblogg

Vilka härliga bilder! :) Läskigt det såg ut när ovädret drog in!

Svar: Tack! :) Ja de var verkligen läskigt! Speciellt eftersom det skedde på typ 2minuter! :P
Michelle Bik

Kommenterat - 2015-03-04 / 18:19:31  | URL - http://juliaaberglunds.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: