Westfield Eastgardens

2015-01-09 / 02:35:16
Herregud, gissa om jag blev glad när jag loggade in och såg att 113 st har läst min blogg igår! 113 olika personer i olika hushåll bryr sej faktiskt om vad vi gör på dagarna. Jag har som mest haft ca 40 läsare per dag. Jätte kul att se att så många är intresserade av min blogg! :D
 
just nu är kl 12.20 här i Aussie. Det är för tilltället 32 grader ut med ska bli 34, så vi gör som vi brukar göra.. håller oss inne eller i skuggan tills dom varmsate timmarna är förbi. Sen tänkte vi åka till Maroubra och njuta av vågorna. Har inte badat på 4 dagar nu så vi kände att de va dags!
 
Igår va planen att gå till det stora köpcentrumet som heter Westfield Eastgardens, spendera någar timmar där och sedan ta bussen till stranden. Så vi packade ner badkläder och började vandra. Vi har ju tagit bussen tid två gånger så vi tänkte att de kan inte ta så läng tid. 30 min senare och med vetskapen att de va en bit kvar gav vi upp och tog bussen sista biten.
Jag hittade ett par skor där sist vi var där och var bara tvungen att prova dom igen. Efter ett tags funderande bestämde jag mej för att köpa dom. Och eftersom det var halva priset på de andra paret hittade även Timmy ett par. Så 29.90$ senare gick vi nöjda ut där ifrån. Eftersom mina skor egentligen kostade 30$ men dom jag hittade endast kostade 19.90$ va jag otroligt nöjd!
 
 
Efter shoppingen blev vi trötta så vi satte oss ner och Timmy bjöd på muffins. Efter en titt på klockan insåg vi snabbt att vi heller inte skulle hinna till stranden. Så vi storsade runt lite mer i köpcentrumet och åkte sedan hem.
Alltså blev inte dagen som vi egentligen hade tänkt oss men lika glada va vi ändå!
 
 
Kommentarer!
Postat av: Kitty

Ja ni njuter av livet. Hur verkar det på jobbfronten?

Kommenterat - 2015-01-09 / 07:04:37
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: