Året va 2013

2014-01-05 / 23:37:35

Februari


Den 31 jan 
började jag i rallymix med Nitro. Detta fortsatte hela feb och jag tränade även agility med honom. Vi trivdes bra ihop och det var nog då jag bestämde mej för att nästa hund kommer bli en liten :)

Från vä: Nitro, Nikki och Flark. Ett riktigt team! :)
 
Den 9 feb hade tjejerna i klassen tjejkväll.Vi åt tacos, tittade på riktiga tjejfilmer och pysslade. Riktigt mysigt!
 
 
Den 10 feb bar det av till malmö för tredje gången under två månader. Denna gången hade jag hittat min drömklänning, beställt den och skulle nu bara ner och hämta den med mamma. 
 
Denna klänningen sprang jag förbi. Jag hade sagt att jag ville ha en enkel klänning. Men jag kunde väl testa denna? Och ja jag fick på mej den och jag blev totalkär! Så mamma sa att vi skulle köpa den (hon såg kärleken i mina ögon) men just denna klänningen fanns inte i den färgen jag ville ha så vi fick beställa en liknande fast i rätt färg. Saken var bara den att de fanns ingen bild på den rosa utan bara en gul (!!!!) så jag va väldigt orolig för hur den skulle se ut,
Men jag blev INTE de minsta besviken! För egentligen har jag alltid sagt att jag ska ha en prinssesklänning som man knyter i ryggen. Men när jag började prova klänning tyckte jag de verkade mest ekonomiskt att köpa en enklare klänning. Men som sagt kärlek vid första ögonkastet är inget man bestämmer själv! ;) 
 
Jag var såååå lycklig när vi åkte hem och jag fick ha klänningen i mina händer. Den va MIN! 
 
Den 18e började jag och mamma träna Nikki med att balansera saker på näsan. Vi hade vanisingt kul! Vet dock inte om Nikki uppskattade de lika mycket ;)
 
 
 
Den 22a firade jag och Timy 3.5 år. 
Bild från bohuslän 2012
 
Den 26e spelade vi in videon till slutkonserten på skolan. Kommer ihåg att de va galet mycket att göra den månaden i skolan! Projektarbeten, slutkonsert, prov m.m
 
 
Det får avsluta Februari månad :)
 
Kommentarer!
Postat av: Elin

aw va söta hundar! fin blogg också, kram! :)

Svar: Tack va gulligt av dej :) kram
Michelle Bik

Kommenterat - 2014-01-08 / 21:02:35  | URL - http://elincardell.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: