I Sydney

2014-12-31 / 10:05:16
 
 
Hej allesammans! Nu är vi framme och har fixat wifi. Australien är so far underbart! Galet varmt och solen är sjukt stark men vi älskar den! Sydney är vad vi har sett jätte vackert! Men stort. Så stort! Vi har gått till Coogee Bech två gånger och det är så galet långt! Nu tappade vi ju visserligen bort oss ganska många gånger på vägen men men ;) tog en hel dag att gå dit bada och komma hem igen. Men det var så vacker så de var absolut värt det!
 
Men idag är det nyår och nu ska vi hoppa in i duschen och börja göra oss redo för kvällen. Ska försöka ta oss in mot operan. Jag skriver dagbok varje dag så ska försöka uppdatera er om vad vi gör på dagarna även här! :) Ha de så bra där hemma i kylan! Puss
Coogee beach
 
Kommentarer!
Postat av: marie attila

Hej Michelle och Timmy. Låter helt fantastiskt. Vädret hemma duggregn, fyra grader väldigt grått. Ha det bra, gott slut och var rädda om varandra. Puss kram attila marie

Kommenterat - 2014-12-31 / 12:19:38
Postat av: Angelica

Hej sis och Timmy!

Det låter helt underbart. Svårt att föreställa sig hur stort allt är,
kan jag tänka mig, när man själv inte upplever det.
Men lite avis blir jag allt.

Hörs snart igen. Puss

Ps. Agnes satte på sig sin UV dräkt och solhatt och lekte att hon åkte flygplan till Australien. How cute?
Puss

Kommenterat - 2014-12-31 / 13:17:30
Postat av: Kitty

Försök att njuta av värmen! Hur är det att bada i havet? Svalkar det lite, eller?
Nu har ni redan firat in 2015 .klockan här att 17, vi har några timmar kvar. Hoppas ert 2015 blir lyckat. Vi önskar er lycka till med allt och ett riktigt Gott Nytt År
Kramas o puss

Svar: Havet är svalt och skönt. Det har blåst dom gånger vi varit där så timmy och jag blir som små barn i vågorna :) Gott nytt år puss och kram
Michelle Bik

Kommenterat - 2014-12-31 / 17:15:06
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: