Ett äventyr

2014-12-27 / 14:32:51
Dagen är här. Dagen jag längtat efter så länge. 
För vad som känns som en evighet bokade Timmy och jag biljetter till vårt första äventyr tillsammans. Och idag är det äntligen dags!
Väskorna är packade, biljetterna klara, visum och körkort fixat. Idag åker vi till AUSTRALIEN!! 
Vår resa börjar i köpehamn, sedan landar vi i Peking i några timmar och sen bär det av till Sydney. Vart vi sen beger oss vet vi inte än. 
 
Timmy har med sin dator så jag ska försöka blogga så mycket som möjligt så ni här hemma kan få följa oss. Tänkte även försöka få Timmy att slänga in nått inlägg då occh då :) 
 
Detta får avsluta mitt inlägg, nu ska jag ut med Nikki en sista gång på länge.
 
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: