Insperation.

2012-09-03 / 10:35:59
Igår hade jag så tråkigt att jag kunde dö! Jag satt en hel dag och gjorde ingenting!
Så jag kollade lite på nätet, googlade på ombre hår för att hitta lite insperation och se hur man kan göra själv.
Sen såg jag när jag skrev in ombre på google så kommer de ju upp förslag under och då stod de ombre nails.
Så jag tänkte varför inte? Jag behöver ju ändå fixa mina naglar.
Så jag tittade på lite bilder och sökte insperation och slutade såhär:
 


 
 
Galet svårt att få en bra bild alltså! Antingen blir dom suddiga eller så blir dom helt vita. Men men.
Här är dom! Faktiskt riktigt nöjd om jag får säga det själv! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: