Min förändring

2012-10-30 / 13:30:20
Japp var ett tag sen man uppdaterade här!
Har inte hänt särskilt mycket i mitt liv sen sist ska ni veta!
Jag går fortfarande i skolan, är fortfarande 18 år, fortfarande tillsammans med Timmy, rider fortfarande, tränar och tävlar fortfarande agility, har fortfarande min älskade bebisar och jag bor fortfarande på bäckagård!
Inga drastiska förändringar med andra ord ;)
 
Jag satt faktiskt och tänkte på detta för några dagar sedan. Att jag inte tyckte att jag ändrat mej nått alls de senaste åren. Jag kollade på gamla bilder på Timmy och tyckte han hade ändrats jätte mycket, men tyckte inte de om mej själv.
Men nu när jag börjar tänka efter och kolla på bilder har jag nog det.
 
Har faktiskt ingen aning om hur gammal jag är på denna bilden.. Men söt va man! ;)
 
 
Denna bilden är tagen hos mormor. Ur söta!
 
 
Lite äldre men vet fortfarande inte hur gammal.
 
 
Har inte sådär jätte mycket bilder på datan när jag va liten så blir ett litet hopp i tiden nu!
Denna bilden är tagen 2008. Jösses!!
 
 
Tror att denna är tagen 2009.
 
 
 
Denna bilden är tagen i augusti 2009 (hade träffat Timmy för första gången några dagar innan.) Kolla mitt långa fina hår!
 
Inflyttningsfest hos Matilda 2009.
 
 
Charmig bild på mej från min 16 årsdag. Alltså 2010
 
 
1årsdagen men min älskling. (2010)
 
 
17årsdagen (2011)
 
Vintern 2011, första gången jag slingade mitt hår, blev ganska nöjd :)
 
 
Våren 2012
 
 
Sommaren 2012, hade färgat mitt hår igen. Var riktigt nöjd denna gången, trivs verkligen i mitt blonda hår :)
 
3årsdagen (2012) med min älskling.
3årsdagen (ville mest få en bild på mitt hår som jag färgade några dagar innan)
 
Vart riktigt nöjd med håret här. Hade precis varit hos Mia (min frisör) och klippt och stylat de. Kände mej väldigt fin! :)
 
 
 
 
Tänkte avsluta detta inlägget med att jämföra dessa två bilderna från 2011 och 2012
Jag tyckte inte att de va så stor skillnad på mitt hår nu när jag varit blond ett tag, men när jag ser dessa bilderna har jag visst de. Måste dock säga att jag trivs mest i mitt blonda hår, men de sliter så mycket på håret så tror jag ska återgå till brunett snart.. Vi får se ;)
Men som sagt, lite förändringar har ju skett på några år! ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
TimmyPersson <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: