Sommar

2012-05-23 / 20:53:43
Ojdå här va de tyst som i graven! Hehe.
Nejdå jag lever! Har bara haft fullt upp dessa dagarna så har inte bloggat helt enkelt.

Idag är det onsdag och kl är snart nio, vilket betyder Grey's!! Jippie! Kom precis ut från en välförtjänt dusch. Tog verkligen hand om mej! Duschade mina värmeutslag (som för övrigt är på heeela kroppen :(, rakade benen, filade fötterna och tvättade ansiktet med en ansiktpealing. Skönt! Har dessutom ett fettblåmärke MITT i pannan.... Suck. Badade i smink idag för att täcka de så fick tvätta bort de :P fail!

Ska även passa på att måla naglarna nu också :) Ska ha uppvisning med kören imorn så då får man ju vara lite extra fin. Blir sommarklänning och sandalerna som åker på! Nu är det sommar på riktigt! Får bara hoppas att värmeutslagen inte blir värre. Har bränt benen och brösten :(


Aja nu ska jag fixa naglarna. Vi hörs när jag känner för att blogga igen ;)

Avslutar med en sommrigbild från förra året :)



Älsklingen och jag förra året.
Som för övrigt firade 33 månader igår! :)

 

 

 

 

 

 

TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: