Duktiga tjejer!

2012-05-31 / 21:33:23
Hejsan på er!

Sitter just nu och avnjuter en banan/mango smoothie (som för övrigt var min idé ;)
Har även varit så duktig att jag har sprungit en runda med Nikki. Mamma cyklade framför och Nikki drog. Eller ja, ibland. Hon va lite trött men ibland så drog hon på! :)
Efter de förtjänade vi fika! :)




Förövrigt, vad har hänt idag då?
Jo vi hade Sture i Mediateket. Det gick bra förutom att vår gitarris visst åkte till Siesta imornse utan att säga till oss.... Så ca 15 min innan vi gick upp på scen raggade vi upp Marcus i klassen så han fick spela.
Så förutom det tycker jag att det gick ra. Jag kunde sluta tänka på att vår gitarrist och faktiskt ha kul. Synd bara att man ska behöva leta i 30 min och sedan få veta att personen bara stuckit utan att säga något!? Igår när vi repade sa han ju liksom att han skulle komma!? Riktigt dålig stil tycker jag! Fegt att han inte kunde säga något då..
Men men han missade bara det roliga! Jag är nöjd med min insatts iaf! :)

Efter det stack jag, Angelicia och Alex hem till dom och gjorde våfflor. Mycket mysigt var de :)



Imorn är det fredag och sen är det bara 2 dagar kvar i skolan och sen slutar jag! Jävligt gött ska det bli!!
Har inget spec planerat heller så ska försöka göra ett inlägg om lägret också! Har kommit upp massa fina bilder på facebook som jag ska lägga upp här med! :)







TimmyPersson <3Dukt

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: