28 maj, trött tjej efter hundläger.

2012-05-28 / 08:58:28
Död tjej är påväg till skolan. Har precis fixat mej och ska snart till bussen. Men har lite tid över så tänkte att jag kunde göra ett snabbt inlägg :)

Ja hela denna helgen har varit skiiiit rolig!!! Har ju varit på hundkurs! Fy fan va kul det var asså! Kommer självklart berätta mer om detta när jag har mer tid. Men kan säga att vi gick och la oss vid 1 varje kväll och gick upp halv sju och halv åtta. Så ni kan ju tro att jag är trött idag! Va ganska svårt att komma upp ur min skäna säng, ska jag säga. Hade med mej två tunna madrasser till lägret och Nikki skulle såklart sova på dom med, så jag har så gott som sovit på golvet i två nätter. HVad gör man inte för sin hund? ;)

Nej men idag är jag väldigt trött och har träningsverk i kroppen. Men kan säga att det är en i huset som är lite tröttare! Nikki har sovit konstant sen igår.Hon är helt slut!

Idag är det iaf dans som gäller sen stallet. Ska även försöka komma ut och springa med Nikki i veckan. MEn får nog  ta de imorn. Så vidare jag inte ska släpa fram Nikki. Hihi!

Här kommer ett smakprov från helgen. Kommer som sagt ett mer detaljerat inlägg när jag har tid! :)


Från lördags när vi sprang på ön och sedan badade med alla 13 hundar!

 

 

 

 

 

 

 

TimmyPersson <3

 

 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: