10 maj 2012

2012-05-10 / 08:32:57
Jag vet dålig uppdatering, jag vet.. Men har verkligen inte haft ork eller tid att blogga.
Men nu är det iaf torsdagsmorgon och jag ska snart bege mej till skolan för att göra musikteoriprov. Sen är det extra körrep och efter de ska klassen repa.
Halv fyra ska ALLA sångare på musik uppträda för varandra. Lite lätt nervös för de, eftersom de är ca 40 st som ska sjunga och alla fick ta med sej en vänn.. Hmm mycket folk. Och jag är inte helt 100 på min låt. Jaja vi får hålla tummarna!

Nu ska jag fixa mitt hår så hinner inte blogga mer. Men lägger upp lite bilder. En bild säger mer än 1000 ord huh? ;) Så läger jag upp några bilder blir ju egentligen det ett jääätte långt inlägg! ;)

Lite sommriga bilder på min nya jumpsuit. Som jag älskade för den va så ortoligt gullig! Men den gick typ helt sönder efter en gång... Inte kul!.. :/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


TimmyPersson <3


Kommentarer!
Postat av: felicia - fotokobran

planerat sommaren än? :)

http://fotokobran.se/2012/may/nagra-planer.html#comment

Kommenterat - 2012-05-11 / 21:41:52  | URL - http://fotokobran.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: