Fullt upp!

2012-06-15 / 12:48:43
Idag skiner solen, men det är inte mer än 13 grader enligt min data..
Känns dock lite lätt deprimerande att det är den 15e juni idag och jag sitter i mjukisbyxor och tjocktröja. Vid denna tiden brukar jag vara på stranden. Inte för att jag brukar vara brun men jag har iaf fått lite färg då med. Nu är jag lika blek som jag är på vintern.. Inte okej!
Förra året var vi ute på min födelsedag och när mamma och Natta fyllde år var det varmt, det regnade lite men det var varmt!!

Imorn ska jag tävla och enligt klart.se ska det bli regn.. Kul!
På sön kommer hela stora släkten hit och då ska det också bli regn. Blööööö.
Men på min födelsedag (5dagar kvar!!!!!!!) skulle det iaf inte regna. Det skulle inte vara så varmt men uppehåll! Jippie!
Längtar jätte mycket tills min födelsedag!! Visserligen blir det inget speciellt, men jag längtar ändå!! :D
Hopp detta inlägget blev ju inte riktigt så kul som jag hade tänkt mej, kändes mer som en väderprognos. Hehe.

Vad händer idag då? Ska snart klä på mej och bege mej in till stan med Natta, ska fixa några ärende. Sen ska jag nog hem och ta de lungt tills tjejerna kommer vid 5.
Mådde inte så super bra när jag vaknade imorse, känns som om jag håller på att bli förkyld. Snuvig och allmänt seg. Men jag har inte tid för det så jag tänker bara ignorera det!
Det är en fullspäckad helg som gäller så att vara sjuk kommer inte på frågan!


    • Idag: Ärende på stan, tjejkväll, ev klassfest (får se hur jag mår och vad kl blir!!)
    • Imorn: Tävling 8.30, Lisas studentbjudning
    • Söndag: Träffa hela tjocka släkten!
    • Måndag: Zirona, mamma och Natta fyller år.
    • Tisdag: Ledig!! Detta är ett under! ;)
    • Onsdag: FYLLER ÅR!!!!!!


Japp, så ni förstår att jag inte hinner att vara sjuk. Kanske lite på tis om jag återhämtar mej på ons ;)
Men jag klagar inte, hellre att det händer saker hela tiden än att jag sitter och pillar fjaset hela lovet! Right!? ;)




Jag har hunnit bada lite i år iaf! :)














TimmyPersson <3








Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: