Tävling

2012-06-16 / 07:31:16
Japp idag är det lördag och jag har varit uppe sen kl 7.
Kan även tillägga att jag gick och la mej lite efter tolv.. Så mycket sömn blev det inte!
Hade ju tjejkväll igår och vid tio tog vi bussen till Nadia där typ halva klassen var. Jag trodde att det skulle vara klassfest men de visade visst sej att alla kollade på fotboll.. Inte så kul när man egentlige hade behövt sova.. Men men, satt och snackade ist.
Sen när fotbollen var slut hade jag visst låst ute mamma så hon kom och hämtade mej så åkte vi hem.

Idag är det tävling som gäller, mamma ska kissa Nikki snabbt sen åker vi. Är ganska nesvör men de blir mer sen vill jag lova! Men ni får hålla tummarna för oss! Och hoppas på att vi inte blir diskade för snabbt! ;)
Får också hoppas att jag orkar springa, är typ allergisk eller något, nyser hela tiden och käner mej lite trött och hängig. Jaja hoppas de släpper med lite friskluft!


Önska mej lycka till och håll tummarna nu!!!











TimmyPersson <3








Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: