Midsommar

2012-06-24 / 00:12:52
Vet inte riktigt vad jag ska skriva här faktiskt..
Jag sitter uppe strax innan 12 och har absolut ingenting att göra.
Jag har galet tråkigt.
Och det går INGET bra på tv..
Jag har suttit i typ 1 timme och bara glott på filmer på youtube.
Så detta borde ju vara ett sånt bra tillfälle att blogga på right?
Men saken är den att jag faktiskt inte har något att blogga om..
Inget sådär super intressant i alla fall..
 
Igår var det midsommar och det firade jag med att bjuda hit tjejerna och käka lite god mat.
Men innan dess var vi ute och plockade massor av blommor och gjorde oss varsin krans.
Min blev helt ok, lite mesig kanske. Men bra för att vara min första! :D
Blev dock ingen bra bild på de eftersom min kamera är sönder :(
Men blev en halvdan från mobilen.
 
 
Efter vi ätit och fixat oss och bytt kläder och skor ca 10 ggr tog vi bussen in till stan.
Japp min första krogrunda.
Kändes bra!
Var inne på La coca och vände, typ...
Var ca 10 pers där inne och vi sänkte nog medelåldern med 20 år bara genom att kliva in.
Så stack till Asian palace och tog oss en drink istället.
Sen virrade vi runt i stan och visste inte riktigt var vi skulle ta vägen..
Slutade med att vi hamnade på James.
Inte riktigt mitt ställe måste jag säga!
Dom spelade enbart hård rock hela kvällen..
Men det var där det var mest trevligt folk så där stannade vi.
 
Vid tre tog vi bussen hem till mej.
150 kr fattigare och två drinkar rikare (kan inte påstå att de var värt 150 spänn!!) satt vi halvdöda på bussen.
Man måste vara rik för att vara 18 år måste jag säga!
Nej får bli att dra ut med Timmy så han kan lära mej hur allt funkar, sen blir det nog att vara nykter för min del.
Billigast så! ;)
Sen måste jag säga att det är otroligt roande att kolla på massa fulla människor när man själv är nykter!
 
Så kortfattat, krogen var dyrt och det fanns inte så många ställen för mej. Jag vill ju dansa inte bara stå eller sitta vid en bar.
Men det blir fler tillfällen som kanske bli roligare.
Jag hade i alla fall trevligt.
 
 
 
Sedär blev visst ett långt fint inlägg fast jag inte hade något att skriva om! ;)
Nu ska jag kolla project runway!
Vi hörs! Puss.
 
 
 
 
 
TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: Linnéa Warghed

Testa B&B eller Moon nästa gång. Där får du dansa tills att fötterna blöder :D

Kommenterat - 2012-06-26 / 13:02:43  | URL - http://linwar.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: