Jag lever!

2012-07-07 / 08:01:52
Hej bloggen!
För första gången på typ 1 vecka får jag en ledig och vaken sekund över!
Så då tänkte jag passa på att säga att jag lever!
Jag lever och jobbar och sliter.
Jobbar över varje dag, så när jag kommer hem vid 2 ramlar jag ner i soffan och dör lite.. Hehe.
Nej men allvarligt så orkar jag inte sitta vid datorn. Jag är helt slut på dagarna och jag jobbar varje dag.
Skulle egentligen varit ledig idag men jag fick hoppa in som servis. 
Inte för att jag klagar, de betyder ju pengar ;)
Vakbade föresten idag av att kl ringde. Gick upp på toa och kom sedan på att jag inte började förens kl nio.. 
Så gick raka vägen tillbaka till sängen och somnade nom en timme :)
 
Imorn är jag äntligen ledig, sen jobbar jag mån-ons sen får jag en långhelg! Skööönt!!
 
 
 
Igår var det ju fredag som alla vet (hoppas jag!) Och då passade jag och älsklingen på att mysa lite extra. Hans föräldrar har ju varit borta hela veckan så vi har haft huset för oss själva :)
Och eftersom jag inte får nog av att laga mat på jobbet på gjorde jag mat till min älskling igår!
Det blev kyckling inlindad i bacon, med ungsbakad potatis och beanessås. Mycket lyckat måste jag säga att det blev!
Och till efterrätt blev det limekladdkaka.
En helt underbar kväll alltså!
 
 
 
 
Nu ska jag börja fixa mej till jobbet. Kl är 8 och termometern visar på 23 grader. Inte helt fel!
Dock har jag inga shorts här... De är ju inte helt okej! Får kanske låna något av Timmy om det håller i sej när jag slutat :)
 
 
Ha det bra så hörs vi när vi hörs! ;) Puss
 
 
 
 

TimmyPersson 
<3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: