Sjuk.

2012-01-07 / 19:58:32
Skulle egentligen bloggat innan idag, men nätet har krånglat hela dagen.. Så nu äntligen funkar de igen.. Som rubriken säger är jag hemma och är sjuk. Har så gott som tappat rösten och är täppt i hela huvudet.. Inte kul!
Hade lovat Sara att jag skulla ha Zirona idag, men eftersom jag mådde skit i morse körde Angelica mej upp till stallet och hjälpte mej att fixa allt. Sen åkte vi hem, så Zirona fick stå idag.

Och eftersom jag tvunget skulle blogga just nu brände jag min mat.. Fan va jag hatar mitt liv ibland.. Usch tycker verkligen synd om mej själv just nu..
Nu tänker jag sätta mej framför tvn (där hela dagen redan spenderats), äta min brända mat och kolla på Gladiatorerna som börjar idag!

Vi hörs!





TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: