Klipp klipp..

2012-02-05 / 21:52:51
Tänk va roligt man kan ha genom att leka lite med en sax!
Hade tråkigt så jag bestämde mej för att klippa lite i mina kläder igen. Gick ju hyfsat förra gången så varför inte prova igen?
Så jag rotade fram tröjor som jag inte använder längre som var liiite för små och började klippa.
två för små tröjor, en ful och en sovtröja senare satt jag där med tre väldigt snygga tröjor och en halv snygg..  Den funkar till sommaren och dansa i ;)

Här kommer iaf lite smakprov på hur de blev! :D


ignorera mitt ansikte!!



Har klippt bort "kragen" och klippt hela ryggen själv! Började som en "hel" tröja! ;)


Typ likadan :P Gjorde samma sak med denna.


Sovtröjan som jag förminskade, klippte av kragen och klippte lite i sidan :)


Mycket nöjd faktiskt!!

Blev ingen bild på den sista tröjan, har satt på och tatt av mej tröjor typ 500 ggr idag, så de fick va ;)










TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: Linnéa Warghed

Shit va häftiga dom blev!

Kommenterat - 2012-04-03 / 00:00:23  | URL - http://linwar.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: