Valborg... Eller?

2012-04-30 / 10:16:56
Gooood morgon mina trogna läsare! ;)
Eller ja denna morgonen har faktiskt egentligen inte varit så bra.. Började med att jag vaknade halv nio och kunde inte somna om. Gick snällt upp och käkade lite frukust. Men när jag skulle ta ut o´boyen från mikron spillde jag typ hälften på min hand. AJ!
Datan har krånglat hela morgonen, varit as seg och inte velat funka.
Sen tappade jag min mobil på golvet. Även om jag hatar min mobil ibland kan jag inte låta bli att få sådär ont i magen när man ser den falla mot golvet. Men de gick bra ;)

Och eftersom jag nu var vaken så tidigt kunde jag ju passa på att göra min matte hemtenta. Så de gjorde jag faktiskt. Duktig som man är. ;)
Så nu är kl 10.10 och jag har hunnit käka frukust, sitta vid datan, blogga och göra matte hemtenta. Den ni! ;)

Ska snart börja packa min väska till idag. För det är ju tydligen Valborg idag ;) Vi tjejer i klassen pratade om vad vi skulle göra och jag sa att jag då är så trött på halmstad att jag kan spy så jag röstade på att vara hos nån av dom. Alltså Torup eller Båstad. Becka tyckte att vi skulle vara i Båstad, så Båstad blev de! Kl sex tar jag och Becka tåget till lilla Frida i Båstad. Ska käka mat, kolla på brasan och sedan se vart vindarna för oss! Men som vi sa igår; Vi är lättroade och väldigt roliga så vi ska nog hitta på något!


Tycker att detta med Valborg börjar bli lite överdrivet. Alla springer i panik för man vet inte vad man ska göra och bara för att de är valborg så måste man göra ngt! Nej jag tyckte de lät super mysigt att bara vara med mina vänner. Och se vad som händer. Jag behöver då inte dricka eller festa för att ha kul!



Nej nu ska jag packa sen blir det stallet och rida en runda i de fina vädret! Puss på er.









TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: