Nöjd!!

2012-04-23 / 22:01:17
Idag har varit en super bra dag!! härligt när veckan kan börja så! :D
Försökte ladda upp ett inlägg från mobilen innan men de kom aldrig upp? :(
Men skrev iaf att de va super fint väder och att jag skulle rida på stranden.
Sagt och gjort! Det var huuur underbart som helst! Galopperade fritt på stranden! De kändes som att jag flög! Magiskt!

 

Efter en härlig galopp lugnade Zirona ner sej så jag passade på att ta lite härliga strandbilder! Super varmt var det dessutom! TYp helt vindstilla. Det gillar vi!


Efter stallet träffade jag Matilda. Satt och snackadelite, vid 6 tog jag bussen hem. Hann inte mer än innanför dörren förens Natta ringde och sa att jag och mamma skulle med på laserdome.
Vi spelade 40 min alla mot alla. Första rundan vann jag!! :D Andra rundan vann Natta.. Mamma kom tvåa och jag trea! :D Bikarna är i topp! Spelade me Nattas kille och hans päron med. ;) Men det var super kul iaf! :)


(Bild tagen från google)


Så alltså idag har jag haft dans 2½ timme, ridit 1.10 timme, varit i stallet i 2 timmar och sen laserdome 40 min. Jag är död! Fruktar morgondagen! Har såå ont i mina vader, kommer inte kunna gå imorn! :P

Nej nu är det läggdags för mej. Är som sagt helt slut :P Vi hörs! puss











TimmyPersson <3

Kommentarer!
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Hade jag varit du så hade jag beställt den i alla fall ;D

Kommenterat - 2012-04-26 / 21:46:50  | URL - http://dixiwonderland.com/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: