Tjockis Michelle i one piece.

2011-09-14 / 18:47:42

Hej bloggen !

Sitter just nu i Fjahs rum i hennes one piece och har precis käkat pizza. Inte heeelt fel !! ;)
Tänkte passa på att tillägga att det är grymt skönt med one piece ! Står absolut högst upp på listan att inskaffa när vi åker utomlands. Pallar inte lägga typ 1000 kr på de ( som vissa andra, felicia !! ) när man kan köpa äkta fejk utomlands billigt ;)

Dagen har annars varit seg, seg och åter seg ! Hade typ 1000 lektioner varav 0 va roliga.. Suck. Okej kuhi va lite rolig eftersom vi läste om mode och dans, men allt annat var segt. Onsdagar segar sej verkligen fram, fredagar också ! Okej nu ska jag sluta klaga !
Efter skolan gick jag till Fijah och lugnade min hunger, som för övrigt höll på att döda mej!!! Sen tog vi bussen hem till mej, gick ut me Nikki och åkte sedan tbx hit.
Ska bli skönt att kunna sova lite längre än vanligt, eftersom jag måste ta bussen 30 min innan jag börjar när jag sover hemma och imorn behöver jag gå ca 2 min innan jag börjar, eftersom fijah så gott som bor på skolan ! Nämre hem till henne än till matsalen från mediateket!!


Avslutar detta inlägget med en bild på min fina one piece! Tänkte egentligen passa på att ta en bild nu när Fijah har en cam, men nu funkade inte den, så ni får nöja er med en bild från google.
Vi hörs ! Puss.










TimmyPersson <3

 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: